Skype is the shit!

Har precis snackat färdigt med två av mina stora kärlekar Emelie och Sofie. elt underbart att kunna höra av dom igen. Dom har precis flyttat till LA Och fått lägenhet och precis börjat med inrednings shopping. Jag är stolt över er tjejer! NI kan allt!

Det som är så skönt är att nu kan jag få snacka med tjejerna igen. Det har jag liksom inte kunnat innan för med mitt taskiga abonnemang kostar det mig 5 kr i minuten att ringa Sverige. Inte helt okey!

Hoppas ni får en mysig kväll tjejer, mit ligger långt efter bed time, eller jag har egetligen ingen normal bedtime tid längre...men men.
Natti natti änglar! Tack för härliga 48:49 minuter!





Tack skype - you are the shit!

Kommentarer
Postat av: sofie

skype e bäst, å jessica bättre än bäst!! :)

2011-01-24 @ 04:31:33
Postat av: AMYAH

Hej! Måndag idag! allt bra med dig idag?

kram! =)

2011-01-24 @ 18:51:01
URL: http://amyah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes, Skype is the shit...... Tror du att jag sparar pengar när jag ringer 1 gång i veckan till Melbourne! (Jo, det blir några kronor!!)

Keep up the good work!!! kolla bara tidskillnaden..jag har lite problem där - 8 timmar!



Kul att ni har fått eget nu - mys in det ordentligt!

Men hur länge ska du stanna i Oslo? Ska du med på en visit till LA senare i vår med Isa ?



Ha de, Titti

2011-01-24 @ 19:18:57
Postat av: Jessica

er den Titti, så tack før Skype:)

Ja jag hade tnkt ta mig dit i vår men vi får helt enkelt se vad kassan tillåter. :)

2011-01-25 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0