Saturday work ahead

Ja nu ska jag kila iväg till jobbet. Drar jag inte exakt nu så blir jag lite sen. Men det kompenserar ju en brud som jag upp ändå;) Det är dagsvakt som gäller. Det var längesedan jag jobbade dag. Jag är van vid att vila lördag eftermiddag och köra hårt på kvällen. Men det ska bli skönt att jobba dag, lite mindre tryck så att säga!
Fast destu mer lattes och cappuccinos - helvede!

Sist jag jobbade kväll stätte jag på en rätt härlig snubbe. Liten asiat med lockiga hårtoppar - hur?
I alla fall. Han kom fram til mig runt halv två, kvällstid, och var upprörd för att någon tagit hans drink.
Då tänkte ju jag direkt att någon snott den i baren. Så jag började fråga honom ungefär vart i baren han stod och blabla..
Nej, säger han. Jag satte drinken på borden i den hörnan där borta ( asiaten med lockiga hårtoppar pekar bort på anda sidan lokalen vid ett bord fullt med folk och glas).
Sedan gick jag en mingel runda, när jag kom tillbaka var inte driken kvar. Jag skulle vilja ha ersättning för detta.



Ibland är det roligt att träffa idioter:)




Jess - work mood


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0