Jessica fyller 22 år idag

Herregud, nu är man 22!
Vad ska jag säga...
Jag känner mig inte annorlunda, klokare eller smartare över huvudtaget.
Börjar möjligtvis få en sån där lite jobbig "vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-shit-jag-har-redan-blivit-22-klump-i-magen"
Men då påminner jag mig om ständigt att jag kommer finna en lösning, ett hopp, ett mål!
Det måste gå bra, det bara måste det! - Livets inställning!

För övrigt så har Emmie också grattat mig genom att laga en mysig hemma middag!
Det blev ungsstekt kyckling med frästa champinjoner, ädelostsås, potatis mos och en härlig fetaost sallad!
I like my sambo!





Sedan resten av kvällen slappade vi och glodde på film. Det blev efterätt också. Cheesecake glass med smälta hallon!

Hur underbart som helst!

Tack Emmie!




































Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTTIS PÅ 22-årsdagen!:)Du har tur med dina vänner.Härligt att bli grattad på sin födelsedag.Jag önskar dig en underbar dag idag.Tänker på dig.PUSS och BAMSEKRAM

2011-01-26 @ 06:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0