Strawtown

Japp efter en lång arbetad onsdag(15,5 h) så for jag med buss, som ni vet, till Halmstad. 
När jag kom fram hämtade Annica upp mig. Syrran har ju körkort nu så det var ju helt perfekt:)
Hon hade infröskaffat smörgåstårta som vi slukade med en gång! Efter det åkte vi ut til Tofta med vovvarna och promenerade runt hela sjön. Vi släppte lös den minsta och han hade verkligne skit roligt. Lyssnade duktigt och sprang runt som en galning på samma gång:) Sånt gillar vi! Vi hade velat släppa den gamle med men problemet med honom är att han är helt döv och näst intill blind så han kan liksom inte helt stå på egna ben hela tiden.

Efter det körde vi en litem buisness runda. Tvättade bilden och köpte mobil till Annica bland annat.

På kvällen ville jag överraska, eller skämma bort min familj. jag har ju inte direkt varit hemma på födelsedagarna som senast varit. Så nu gjorde jag så att jag köpte hem en flaska Moêt och bjöd la familja på plankstek från Verona. Dom har näligen planka - take away. Vi hade det dundermys, alla var verkligne hungriga för plankorna var skrapade skulle man kunna säga:)
Men champagnen väntar vi med tills ikväll. För vi ska tydligen fira mig en skvätt med:)



Jag har redan fått present av Annica, världens största stafli, vet inte hur jag ska få med det till Oslo, men det kan gå:) Tack så mycket gumman!!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska den transporteras till Oslo??

2011-02-19 @ 14:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0