Städnings dags!

Nu håller jag och Danne på att städa min farmor och farfar hus. Det är ett stort hus och mycket att städa. Men vi vill göra det helt rent, snyggt och väldoftande tills att dom kommer tillbaka! Nu har jag hunnit med att köra lite egen tvätt. Jag har städat ur hela deras sovrum. Jag tänkte att det är lättare att ta ett rum i taget. Börja med det rummet vi inte ska använda och jobba sig neråt på listan. Jag har skurat fönstren, damm torkat hela rummet, dammsugat, skurat och vädrat ur sängkläderna. Danne hjälpte förstås till lite innan han sprang iväg och fikade.
Lite kaffe på detta och sedan på städningen igen. Nu är det stora-rummet som ska damm torkas, det kommer nog ta ett tag!!! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0