Noga granskning.

Eftersom jag bott hemma hos min farmor i sommar kan jag inte undvika att följa vad som händer i trädgården. Jag lekte lite med kameran igen och detta var vad som fanns i djungeln. I år har det, enligt min fafrfar, varit väldigt lite insekter. Detta har då gjort så att vissa växter inte har utvecklats i rätt tid och fart. Inte för att jag är expert, men det låter logiskt för mig.


Anya & Apyas trädgård.

Växthuset


Sommarens minsta plommon


Egen odlad aburgine


Utforskar växthuset.



Augustis äpplen





Trädgårdens egna majs.





Kålrot


Morrötter



I källaren finns färdigodlad vitlök -


och potatis.



Nu har björnbären börjat komma



Solrosen har börjat dö.


Trädet växer sig högre och högre, kanske en metafor-
Klättra en gren i taget så når du tillslut toppen...

Såhär kan en trädgård i augusti månad se ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0