Min räddning!

Nu har jag äntligen fått mina produkter igen! Jag känner redan skillnaden. Fattar inte hur jag har kunnat gå hela sommaren utan mina krämer! Nu till hösten blir det verkligen full fokus på att rensa och rena både mig och Danne. Vi ska träna, dricka alovera gel och äta sunt! Till Jul ska vi vara oigenkännliga!


Vad hände igår? Jo, efter att vi kommit hem så går jag upp på övervåningen. När jag tänder lampan hör jag bara ett swich och ser något medelstort flyga runt lampan i taket. Oj, en liten fågel som råkat flyga in genom vårt öppna fönster tänker jag direkt. Nej, men då är det en liten fladdermus som tagit sig in och den var inte lätt att få ut. Danne fick agera, för han hade tydligen hanterat fladdermöss inomhus tidigare. Men det gick tillslut fönstervägen utan att vi behövde fånga den. Den var faktiskt väldigt söt och kvick för att vara så liten.


Nu ska jag mysa med min pojk. Jag har lagat mat och hela dagen idag var vi ute med hundarna a.k.a - Poppe, Jimbo och Maddoks runt Toftasjön. Så jag är helt slut. Nu blir det mys mys mys mys mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0