Lilla vindruvan

Idag åkte Bella, Ella, Wisam och jag till Lund för att hälsa på Julia och hennes livsbubbla.
Vi tittade inom hennes jobb en sväng först. Jätte mysigt butik - Pavement.
Sedan promenerade vi vidare för att käka någonstans. Det slutade med att vi hamnade på ett ställe där dom hade
en mängd olika Hamburgare. Julias innehöll för exemple parmaskinka och pesto. Min var en mexikanare med skivad rå vitlök, jalapeno, gorgonzola ost och salsa sås. Huuuuur god som helst!
 
Vi drog till lyan också. Jätte mysig lägenhet i ett gammalt hus med riktigt stora fönster med breda karmar. Det gillar vi! En kudde, tea och bok till det?

Vi tog det lungt drack lite kaffe och mös till Allsång på Skansen innan vi körde hemmåt.
Det blev en väldigt härlig tripp till min lilla vindruva!



Ville bara visa burgarna, man kan jämnföra det med en fyrvåningslägenhet. Mätt blev jag i alla fall, och då hoppade jag över brödet och åt bara hälften pommes. Gott va´re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0