Victoria´s Secret - body butter

Jag skulle precis gå och lägga mig när jag fick en sån troligt härlig flashback. Jag smörjde in mig med Victorias Secrets buddy butter som jag köpte i USA. Den doftar på ett speciellt sätt och när det nådde min näsa reste jag så plötsligt tillbaka i tiden.
Jag befann min i Miami tillsammans med tjejerna då vi bara gick och väntade på att få komma hem. Hem till Sverie efter 7 månader. Vad som var extra speciellt med denna vecka var att ingen utav oss hade pengar. Och varje dag var vi tvugna att gå och köpa mat, billig mat. Vi kunde inta ha några kylvaror för vi hade ingen kyl. Så vi fick varje dag införskaffa ny föda. En utav gångerna så regnade det något så otroligt mycket. Jag har aldrig sett ett så milt reng falla så hårt. Himlen var grå, men inte sådär mörk som hemma. Ändå var det som att hostelet parkerat bredvid Niagara fallen.
Tillslut så gick jag och Bella för att köpa mat, när det hade "slutat regna" men ändå öste ner.
Någonting var på tok för avlopps systemen verkade inte ha fullt så mycket plats som behövdes så vid vissa vägkorsningar var det totalt stopp. Bilar backade ur korsningarna som var översvämmade och där löpte jag och Bella i de 30 cm djupa pölarna. Vilket var mycket svårare än man kan tro med en flippflopp på foten. Och vi kunde inte gå barfota för vi visste inte vad som dålde sig under den grumliga vattenytan.
När vi kom fram till köpcentret hade vattnet tagit sig in där också, som tur var hade butiken en uppförsbacke in så vattnet stannade vid dörren. Men hur ofta brukar man vada in i en matbutik liksom? Inte väldigt ofta...
På vägen tillbaka kunde vi inte fatta vad vi precis hade varit med om. Helt dygn sura berättade vi för tjejerna hur mat shoppingen hade gått till. Och dom i sin tur pekade på våra armar. Då hade Victorias Secrets fina body butter lossnat från huden och skapat några slags glansiga beläggningar på armar och rygg.
Det kanske inte va av bästa kvalitét i alla fall?...som man väntade sig...



Bilden är tagen på vårt hostel under de sista 8 dagarna i Miami.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0