torsdag för mig själv

God morgon får jag väl säga då! Jag har inte orkat mig upp ur sängen förrän nu. Men jag var inte heller hemma innan halv fem i morse så då antar jag väl att det är en okej uppstigning. Det var ett rätt så bra tryck igår.
Miss nickname maskinen fick värkligen löpa linan, herregud asså! Skönt att det inte blir mer utav det idag, Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt, kanske lägga mig på soffan ikväll och ta den där filmen med en tallrik god mat.
Jag fick bra tips i alla fall, vanligtvis på onsdagar så är tipsen lite si och så. Men jag gick hem med 1000 i fickan. Sånt gillar vi! Det har varit en ganska bra tips helg och en nu ganska bra tips vecka. Det är behövt, verkligen!

Nu ska jag in till stan och köpa mig tygskor och kanske en håddisk. Min dator fixar ju inte mig längre...
Vi får se lite vad som dyker upp och hur mycket jag kommer dra kortet. Antagligen en hel del tyvärr.
Jag har blivit förvandlad, så fort jag är i stan då shoppar jag. Vilket är illa för jag vill spara mitt shopping sug till LA. Jag får väl hålla utkik efter rean då;) Farlig tanke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0