Jobb - yes yes!

Ja nu ska jag får jonna hela 7 eller kanske 8 dagar i sträck. Än så länge är jag ju bara en flexanställd, eller timanställd som man kanske säger. Så jag frå inte så mycket tider just nu. Men det är också för att viss personal inte slutat ännu. Jag antar att det blir mer i oktober, det är väl det som är tanken tror jag.
Men i alla fall, bra för Jessica som vill jobba!! Jippie!

Det är ju fortfarande ganska så ont om internet hemma i stugan så det blir ju alltid en sväng med datan till Tea Lounge när man är ledig. Fast denna veckan har jag varit ganska lat.  Har jag inte jobbat så har jag bara hängt med Danne och kollat film och lagat mat och lyxat med vin och vattenpipa:)

Ännu har jag inte gjort någon utgång men det är också för att plånboken inte tillåter. Synd är det om ni frågar mig. Men snart så när det börjar rulla in, då kör vi!

Nu ska jag dricka upp min chai latte och ta mig hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0