Hair makeover?

Japp jag funderar på att kapa manen.
Egentligen trivs jag jätte bra i mitt långa hår men det är ju så att det är lite slitet.
Från axlarna och ner ser håret ut som "kom och hjälp mig" och det blir bara värre och värre.
Så antagligen ska jag låta Annica få klippa mig när jag kommer hem en sväng i november.
Jag är fortfarande skakig men jag tror att det är ett beslut jag måster ta.
Behover stöd!

'


Jag tänker mig lite längre än axel långt i en fin, lätt uppklipt page. Men jag ska
då behålla mitt bruna hår men inspireras utav denna frisyr.


Vad sägs folks? :)


Kommentarer
Postat av: Micki

BAAAM vad snyggt!!! Do it!!! <3

2010-09-28 @ 00:33:25
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer att passa dig perfekt.Du måste göra ngt med ditt hår nu.Brutna toppar gör bara håret värre.Jag tror den nya frisyren blir bra.Puss Puss från mamma

2010-09-28 @ 06:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0