Frulle

När jag kom hem från Spanien serverade min syster mig en riktigt god frukost. Alltså en helt lagom, perfekt och till och med lite arbetad.
Jag fick yoghurt med hallon och rostade nötter. Vem ställer sig och rostar nötter på morgon kvisten? Jo, Annica gör det och jag gillar de!
Detta serverades med en goood kopp kaffe som btw inte går att finna i södra Europa.

Syrran hon är duktig hon och hon har dessutom börjat med GI vilket bidrar till att hon lagar massa goda rätter.
I veckan fick vi Wasabiklädd lax med någon sorts bönor och kokt sparris. Vi fick också smaka på fläskfile stoppad med ädelost serverad med vitkålspurré. Båda två hur goa som helst, så syrran - keep up the good work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0