Tack för följet!

Jag och Emmie kikade runt på Oslocity idag. Jag har ju ännu inte lärt mig vad som ligger vart, tokigt nog. Jag var på jakt efter en sportbutik eller skobutik med bra träningskor/gymnastikskor som kan vara bra att jobba i. Istället för det hittar jag ju klart allt annat. Med vad som mest fångar min uppmärksamhet är hur otroligt wired lokalerna är uppbyggda. Man går ju helt seriöst vilse i detta krångligt byggda köpcenter. Och stort är det ju inte heller. Herregud, hur lyckas man?!
Vi köpte vår mat i vart fall och missade precis vinmonopolet. Men det löser sig i alla fall.
På takvåningen någonstans i Grönland spenderade jag min fredagskväll med Emmie ch hennes roomie Josefin med kinamat och samtalsämnen som; spräkta pungar och tanter om sniglar i bastun! Det var en härlig kväll;)
därefter var tjejerna så snälla så dom tog på sig vinternjackan och följde mig hem en bit. Förbi den del man inte ska gå själv med andra ord.
Nu har jag tagit mig hem till Danne, han jobbar väl till sent antar jag. Men tänker nog gå och lägga mig snart.
Alltid roligt att överraska med att man sover över:)
Nighty night folks!

Kommentarer
Postat av: ella

saknar ju dej som fan då va, som granne o allt. har ju en ganska hyfsad granne här dock. men att kunna prata om sniglande tanter och spräckta pungar, dit kommer vi nog aldrig att komma. Just därför, kommer du alltid att vara neighbour nr ett!

2010-10-17 @ 14:29:19
Postat av: Annica

Jag saknar dig bajsunge! någon gång får jag komma upp till dig. Om du har plats för mig?

2010-10-18 @ 13:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0