Saturday night dinner!

Efte rjobber skyndade jag att göra mig i ordning och löpte hem till Daniel, så gott jag kunde i de 9cm höga klackarna!
När jag kom hem till honom korkade vi upp en champange!
Och så ringde jag till min kära farmor och önskade grattis på födelsedagen! Det var synd att jag inte kunde vara där men jag hade middagsplaner med Daniel.
Vi blev ju klart lite sena, så det var svårt att komma på någon restaurang med så sen service. Men vi tog oss till Billabong på Majorstuen. Dannes vän är delägare där och han tog väl hand om oss:) Vi kanske ska ut och äta med dem på söndag, så mysigt!
I alla fall. Vi åt god man, drack gott och hade det kanon verkligen! Sen bgav vi oss till en ny klubb. Har ingen aning om vad det heter eller exakt vart den ligger. Bara att den var ny och att vi hade kul:)





Vi stannade och tog en del drinkar och bara hade det kul. Spanad in folk och gjorde planer
för White sensation, som tyvärr inte blir av. Fan! men men man kan inte alltid få allt!


Det roliga med den här bilden är inte fokusen på motivet utan fokuset på
fotografen....Jag håller i kameran..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0