Ryes

Igår kväll blev det tyvärr iget öldrickande med Micki. Pga dålig-Jessica-mobil. Det är något med mig och ej fungerande mobiler. Men men det får bli en annan kväll! Istället gick jag Martina och Victor ut en sväng på krogen med några arbetskamrater till M & V. Vi tog oss till Ryes för några glas öl och vin:)
Det blev inte allt för sent för mig. Vid 12 tiden blev jag jätte sugen på pommes, så jag knallade till en liten kebabgubbe och köpte mig en pommes tallrik med världens godaste pommeskrydda!! Sen trallade jag hem till Danne som bara bor runt hörnan från Ryes. Det är skönt att inte alltid behöva gå hela långa vägen hem, speciellt inte när det ragnar! Usch inte okey väder igår! Och idag är det rena rama solskenet, skumt är vad det är. Det är som att gårdagens väder inte ens existerade.

Jaja! Nu ska jag slå på vänner och vänta på att Danne kommer hem från sin intervjuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0