Internet!!

Jag trenger!!

Men det går bra ändå, får jobba mycket och sliter ut både kropp och själ, de gillar vi!
Kammade in 800 kr i tip i lördags. Jobbade måndag kväll och lyckades skapa en hög i värde av 500.
Jag börjar gilla läget helt enkelt. Min chef vill börja köra lite mer med mig på helgkvällar vilket passar mig perfekt!
Suyp skallen av er och fyll upp mit tip glas! ;)
Alla är såklart välkommna stora som små. (Bella --- Ella)
jag här även skapat en väldigt rin skylt till Tea Lounge om vinterkos. Den fick många fina kommentarer.

Jag trivs verkligen på jobbet. Det är en bar som är helt olika att jobba i beroende på dag, kväll och helg. Vilket är helt perfekt. Jag får mycket variation just nu och de gillar vi också!

Nu ikväll har jag jobbat över en timme. Ska bege mig hem till mitt, jag och Martina ska laga potatisgratäng!! Mumsmums! Så gott asså! Det och kassler tror jag det blir.
Ska rusa hem nu och hjälpa henne med matlagningen!

Vi höres snart! Det blir update inom kort!

Ha de!







Kommentarer
Postat av: Bella

Bella --- Ella ? Say what? Ska jag komma o hälsa på? :) Låter som det går skitbra där borta, jobba på & smöra för chefen;) PUSS

2010-10-18 @ 19:45:27
URL: http://partofbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0