Det rullar på som det ska..

Ja nu har jag jobbat 8 dagar i rad. Ska jobba imorgon med vilket ger 9 dar.
Sen är jag lite ledig och ska laga chikcen fajitas med Danne:) Sedan hoppas jag på att mina oktober pengar kan komma in så att man kan betala för sig och kanske till och med få gå ut och roa sig en kväll. Är så sugen på att bara få komma ut och festa. Men jag har det liksom inte som alternativ just nu. 
Ska börja kolla på buss hem till Sverige med. Kommer hem den 20 november och stannar 2 dar. 
Jag och tjejena ska ha thanksgiving. Jag ser så sjukt mycket fram emot det!
Vi har bestämt oss för att göra det till en årlig tradition så varje år ska en ny person hålla i bjudningen. Och vi måste absolut ta ledigt och inte missa denna högtid!



Emelie är den första som ska skapa vår thanksgiving get together!
Sanknar min lilla fis..
Tror du kommer till att göra ett kanon jobb gumman!!



My girl!!



Kommentarer
Postat av: ella

hahha- va fan är det för bild på emelie. den tokan. im dying. jaha. ang mitt egna inlägg (känner mig hedrad) var ni inte tvungna att flytta o skulle inte martina ut o resa?

2010-10-06 @ 10:17:24
URL: http://thisisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0