3 lediga dagar..

Jag har verkligen gjort ingenting. Det har varit så skönt att bara få sova och slappa.
Men samtidigt får jag en sån jobbig ångest. Det är ju alltid så mycket som ska hinnas med och göras när man är ledig. Men jag gjorde ingenting av "det där man alltid tänker att man ska göra".

Men jag tittade i varej fall ut genom fönstret igår kväll och gissa vad?
Det snöade, för första gången i år! (för mig)


Vilken mys känsla, men vi har tyvärr fått det väldigt kallt i lägenheten. Usch!
Men man får väl bara maxa elementen!




Idag orkade jag mig en runda på stan. Inte en stor en, men vart fall en liten.
Det blev smink shop x 2 så att jag ska kunna ha smink hos Danne med.






Nu ska jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0