Leta leta leta

Ja asså att hitta lägenhet i Oslo city är inte så väldigt lätt!
jag har varit i 2 lägenheter denna månaden och nummer två verkar ge mig en möjlighet.
Men den är verkligen plutte liten och man sover på loft kan man säga ovaför ett litet plutt rum och köket. Jätte söt planlösning egentligen. Men det blir nog trång för Emmie mig, Jim och nummer fyra som jag ärlig talat inte har en aning om vem det är. Men det är Jims polare, får lita på honom! På tisdag så blir det visning på lägenhet nummer 3. jag hoppas starkt på denna! Snälla bli min pleace!

'Annars är det väl bra. Började träna i tordags, jag upptäckte muskler jag inte trodde att jag hade och att jobba bar två kvällar i rad med den träningsvärken var inte jätte kul.

Men men. Ikväll ska jag och Martina träna och basta på elexia, mys pys! Sen kan det hända att jag ska ut, men det är ännu inte bestämt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0