I'm in Miami bitch!

Det ar alldeles precis som jag forestallt mig. Det springer runt uppsminkade morka tjejer i bikini med ordentliga brost och rumpa. Alla brudar promenerar runt i bikini och hoga klackar pa gatorna,  det ar sa roligt att fa se det existera med egna ogon. Haha! Och vi har tydligen lyckats pricka in nagon slags hipp-hopp festival sa det ar massvis med gang som samlas och gar runt och raggar pa varandra, det ar en san show hela tiden!!

Men vi skandinaviska tjejer tar det bara lungt och njuter utav Miamis sol och strand och hav:)
Det ar underbart att antligen bara fa ligga helt still, inte rora en fena, inte kora bil, inte smyga in pa motell varje natt utan bara fa ha en egen sang och ett stalla att laga mat pa.
Vi har lamnat bilen i Miami och efter allt korande kors och tvars over landet passar det oss bra med
ett valplaserat hostel pa south beach.

Idag ar det bara 7 dagar tills att jag star hemma pa tagstationen i Halmstad!! Jag langtar!
Och vi hoppas alla pa att vulkanen pa Island haller sig passiv!




Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att du kan slappa lite ,innan du kommer hem till den väntande familjen och släkten.älskar dig!orkar snart inte vänta längre,kom hem nu!!!puss och kram från mamma.

2010-05-31 @ 06:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0