Canada

Ja jag trodde inte riktigt att jag skulle ta mig anda hit men sa blev det visst.
Idag sag vi Niagara fallen ifran bade den amerikanska och den canadensiska sidan:)
Vi har fardats valdigt langt sedan Vegas. Hela vagen upp till Salt Lake City - Mount Rushmore - Cicago - Memphis - New Orleans - Huston - Charlston(West Virginia) - Pittsburg och sedan till Niagra fallen for att nu sitta i Toronto.

Vi ska kora lite city sightseeing imorgon och sedan blir det raka vagen mot Boston.
Forhoppningsvis hinner vi traffa grabbarna fran Australien, dom bor namligen i Toronto. 
Sa vi kanske far en Guidad tur imorgon:) 

Jag maste erknna att jag borjr bli lite latt trott pa att ak bil hel dagarna men jag ntar att det hor till "Road trip"
 Det allr jobbigaste ar val att vi inte riktigt far plats i bilen nu nar alla har en stor ryggsack och ett extra baggage i lika stor storlek...

Miami, sol och bad det langtar jag eftere nu!


Kommentarer
Postat av: Titti

Trött på att åka bil ??? How come? När ni kommer hem får ni börja cykla istället... Önskar er sköna sista veckor var ni nu hamnar härnäst!!

Stor kram till Isabella från Mami Titti.

2010-05-11 @ 18:35:59
Postat av: mamma

längtar efter dig!nu är det bara 24 dagar kvar!ska bli skönt att få ha dig hemma och pyssla om dig lite.hoppas ni hinner njuta av lite sol i miami,innan ni far hem.jag kan förstå att ni får sittsmak i baken av allt bilåkande.pussoch kram från mamma.älskar dig!

2010-05-12 @ 07:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0