Vad har ni for er dar hemma?

Har sitter jag och tror att jag inte behover oroa mig for nagonting eftersom alla som jag kanner sitter hemma i Halmstad och ar trygga. Men tydligen har jag fatt detta om bakfoten!
Min farmor har halkat till och brutit sin axel! Min farbror har ramlat rakt igenom altantaket och min mormor har ocksa halkat till och fatt sig en blatira och blamarken pa bade ben och armar! Nu far ni ta det lite lungt dar hemma. Jag vill inte behova ga runt har och oro mig for vad nasta person snart ska hitta pa!! Jag har nog med att oroa mig for alla mina tjejer varje dag! Och nu ska jag behova ha koll pa er dar hemma ocksa! Era tokstollar!

Jag vill kunna traffa er i sommar nar jag kommer hem, helskinnade!
Var radda om er och sluta skramma upp mig!
Puss och kram och krya pa er alla tre!


 

Kommentarer
Postat av: sandra

USCH! Det där låter ju inget kul. Tur väl har snön smält här hemma nu, ÄNTLIGEN!!!!



Hoppas du/ni har det bra iaf.. snart väntar ju kryssningen ;-) (oroa dig inte för mkt!)



Ha det bäst finfina vän, kramis

2010-03-10 @ 08:56:01
Postat av: Janne

Jag tävlade med grannen vem som skulle komma igenom först.Jag vann.När jag märkte att jag skulle falla igenom skrek jag till Johan "Johan jag vinner".

2010-03-11 @ 13:48:21
Postat av: Janne

Det är snålt på vykort nu för tiden.

Har du slut på frimärken?

Jag kan skicka en tre schilling banco.

Daaaa.

Janne

2010-03-11 @ 21:15:07
Postat av: Janne

Jag och Tommy åker till Stockholm globen i morgon

12ånde mars,för att se finalen imelodifestivalen de du.

2010-03-11 @ 22:40:10
Postat av: Shadow

Jag längtar efter dig

2010-03-11 @ 22:42:23
Postat av: Janne

VYKORT!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-11 @ 22:43:33
Postat av: Jag

Tikiti du är bäst

2010-03-11 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0