Vad har hänt med Jessica?

Jo det är ju såhär att när man blir vuxen och måste ta ansvar och försörja sig själv, med allt vad det innebär, så hinner man inte alltid med att blogga. Lite trisst måste jag säga för det är en liten saknad att inte hinna med att dokumentera sitt liv. Men men..

Nu denna veckan har jag haft fullt upp med att lära mig allt jag behöver kunna för att arbeta inom äldrevården.
Vid sidan om har jag kämpat och planerat inför en grym midsommarfest som för övrigt kommer rocka resen av hela Sveriges fester;)

Jag ville bara checka in och berätta läget för nu förstår ni måste jag hoppa i säng. Imorgon är det ännu en föreläsning. En introduktion till på 9 timmar.. nyttigt men uttråkande.

Sen är det äntligen midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0