Mot sitt slut...

Herregud jag kan inte fatta att idag ar sista dagen vi ar ute och reser... resten av tiden till sondag eftermiddag ar bara transportid hem...
Jag har varit pa en 7 manaders otroligt spannande resa med 5 manniskor som jag alskar. Mitt huvud exploderar med tankar just nu. Jag kan inte forsta att hela resan som jag jobbat och kampat med anda sedan jag tog studenten nu ar over...
Om tva dagar kommer jag hem och far traffa min familj igen och alla kara som vantar lika spant som jag. Det ska bli sa himla roligt att ses efter sahar lang tid. Men samtidigt kommer det kannas konstigt att helt byta umgange. Vi har inte varit ifran varanndra pa 7 manader. Vissa tror nog att det ska bli skont att klara sig utan varanndra ett tag. Det trodde vi med. Men nu borjar vi nastan kanna panik for att inte hinna ses tillrackligt mycket.
Fran och med nu har alla sitt eget att starta upp och sin egna vag att borja ga..
Vad jag vill saga ar:


Tack mina underbara vanner - vi gjorde detta mojligt tillsammans!
Jag kommer aldrig att glomma det!

Kommentarer
Postat av: mamma

jag förstår att det känns konstigt att skiljas från din tjejfamilj.denna resan ni gjort tillsammans kommer inte ta slut,du har alltid dina tjejer med dig i hjätat och alla gemensamma minnen.ni har byggt upp en egen liten familj och kommer alltid att finnas där för varandra.nu väntar nya utmaningar i livet.jag är så glad att resan har gått så bra och att du nu snart är hemma igen.läntar efter att få krma om dig.älskar dig jessica.från mamma

2010-06-05 @ 05:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0