Ann&Jess - Copenhagen

Syrran och jag har nu njutit två dagar i Danmarks huvudstad.
Jag har varit väldigt dålig på att ta mig runt i norden. Jag och Annica viste att
vi ville hitta på något dom få dagarna vi har ledigt innan man börjar jobba.
Och vi har ju verkligen varit
ifrån varanndra så himla länge. Så det fick bli en liten stads visit i Köpenhamn.
Det var väldigt längesedan jag var här, senast var nog när man var ogammal nog att torka snoret ur näsan;)




Att spendera tid tillsammans...Viiiiiiiiiiiiii gilllar det!




Navigering, middag, brunch och fika:)


Jag är lite utav en erfaren suchi- ätare,
eller man kan i varje fall tro det om man jämnför med sällskapet...

Jodå..så att...

Någon mer som dippar suchi med händerna mitt på en restaurang??



Sen har vi självklart haft lite mini pick-nick på rummet! Såklart!
Ostbricka och chips&öl kväll! Så livet ska va när man har det trångt på rummet
och bra:)

Vi har ju promenerat på Ströget idag och ursprungligen var vi på jakt efter en hatt och långklänning till Annica... Jag skulle inte köpa någonting, jag har nya kläder att använda sedan jag kom hem..

Men det blev en varsinn bikini, vem kan stå emot något så vackert?!


One day to go..sen måste vi tyvärr åka hem till verkligheten igen.
Men vi har ju alltid varanndra under samma tak.
I varje fall i 2 månader till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0