Och så var det Norges polis..

Jag bevittnade ett slagmål i Sofienbergsparken för ungefär en månad sedan. Och nu vill den norska polisen ha mig för lite fotoigenkänning. Vilket jag väldigt gärna skulle ha velat ställa upp på men inte har tid för. Så nu var det också avbokat.
Det känns som två ordentliga fixar dagar, både igår och idag.
Jag har till och med hunnit med ännu en runda till läkaren för lite mer blodprover..
Det var inte nog med 8 tuber, det behövdes tydligen lite mer ;)

Men var lugna jag lever och står på benen!

Nu ska jag ringa till AMF pension och kolla läget. Jag fattar ju absolut ingenting vad gäller pension val och hela den biten så nu ska jag försöka lära mig lite, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0