Lördag - sista dagen på jobbet!

Imorgon är min allra sista arbetsdag på Olsgården. I varje fall för den här gången. Vem vet om man återvänder en dag. Troligtvis inte, men kanske.
Jag har faktiskt haft mycket roligare på jobbet än vad jag trodde att jag skulle ha. Asså verkligen!
Att et kunde vara så mysigt att jobba inom vården visste jag inte. Det var lite utav en utmaning i början men nu känner jag mig ha bemästrat det med!

Så imorgon blir det jobb, pack aväskan till Ungern, kanske kila ut en sväng på stan.
Sen är det alltså det man ser av mig i Halmstad. Jag kommer inte tillbaka förrän i september.
Då får vi se hur spöklig staden har hunnit bli.

Nej nu måste jag sova. Det är ju upp före tuppen imorgon med!
Tack till alla goa gubbar och tanter för ett bra sommarjobb!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0