Länder besökta i år!

Man har ju varit runt en sväng i år då..
På den 7 månaders långa resan
(som för övrigt finns att läsa om här: www.ssevenmonths.blogg.se)
hann vi med 19 länder
med start i Asien vidare till Australien, Syd- och Nordamerika.

-Japan
-Kina
-Vietnam
-Kambodja
-Malaysia, Borneo
-Singapoure
-Australien
-Nya Zeeland
-Brasilien
-Peru
-Mexico
-Puerto Rico
-St Martin
-St Lucia
-St Croix
-Barbados
-Antigua
-USA
-Canada

Sedan när jag kom hem till Sverige hann jag med att besöka både Norge och Danmark inom loppet av 9 dagar.

I slutet av Juli ska jag och min familj bila ner till Ungern, Budapest, och då kör vi antingen: Tyskland, Tjeckien, Slovakien eller Tyskland Österrike.

Efter det blir det Spanien för mig där jag utövar min bartender utbildning i 3 veckor.

Man kan säga att jag har hunnit med en hel del länder detta året:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0