Mys pa stranden..

Ja vi hittade var egna lilla parla pa Copacabana! Klara varldens sostaste unge! Hon var sa sot och av nagon anledning verkade hon gilla att leka med mig. Sa hon kom springandes till mig hela tiden! Och hon pratade och pratade pa portugisiksa men vi forstod ju ingenting av vad hon sa.
Men hon hade sagt till sin mamma i varje fall att hon villa aka tillbaka till dagis och lara sig engelska sa att hon kunde leka med dom vackra flickorna! Har man hort nagot sotare eller!!? Man far ju moderskanslor har mitt uppe i halva resan!






Varldens sotaste lilla flicka! En san liten ska jag ha nagon dag!!


Kommentarer
Postat av: nathalia cortat

its so beautiful!! i love that pictures!!

God bless you all!! my daugther loves you!!

miss you!!!

2010-04-03 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0