Fallskarm!!!!

Nu har jag gjort det! Jag har hoppat ifran 12 000 foot vilket motsvarar ungefar 3800 meter. Det var en sa underbar kansla. Och att ha hojdskrack ar verkligen ingen ursakt damer och herrer for man fattar verkligen inte hur javla hogt upp i luften du ar. Och sen nar fallskarmen falls ut sa bara glider man runt i lufter som en liten fagel. Ella och jag hoppade i forsta omgangen. Ella gled upp jamte mgi sa vi kunde prata och det var verkligen sa sjukt att se henne hanga mitt i luften som en liten inklippt pappers figur! Herregud assa! Det gor jag latt om! Latt en utav de basta saker jag provat pa har i livet!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

FYF*N vad häftigt! och vilka bra bilder dem tog där uppe.



Nya Zeeland låter mycket intressant ;-)



sköt om dig, hälsa brudarna, kraaaaaam!

2010-02-02 @ 08:27:47
Postat av: Annica

SJUKA KVINNA :| skakar bara jag ser dig hänga utanför flugplanet!

2010-02-02 @ 20:30:11
URL: http://kekkene.blogg.se/
Postat av: *Titti

Heja Jessi !

2010-02-02 @ 21:37:06
Postat av: mamma

häftigt gumman!jag blir avundsjuk!skulle också vilja prova att hoppa fallskärm.puss mamma.

2010-02-03 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0