Min framtida vän


Nova scotia duck tolling retriever


Jag har alltid velat ha en Flatcoated retriver, otroligt vacker. Men så har jag sett denna lilla rackare springa runt på Grunnerlukka och blev helt enkelt kär. Standardrasen har blå ögon och en nos som går i samma tos som pälsen. Så otroligt fina. och det roliga är att Danne spanat in exakt samma ras (vi ska inte skaffa hund, till alla er oroliga hemma i soffan). men vem vet vad framtiden ger. Kanske denna lilla nallen!

 

Flatcoated retriver


Kommentarer
Postat av: martina

åååh jag har också spanat in den! så sjukt fin!! men jag vet inte vad rasen heter, har försökte leta efter det! så söööööööt. hur är det med dig gumman? kommer du hem snart till halmstad? btw det är full snöstorm! PUSS

2010-12-16 @ 15:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0