köp-slå in-ge bort


Daniel och jag är två personer, ändå lyckas vi skapa denna hög. Detta ska jag försöka få med mig hem imorgon. Herregud! Alla dessa förutom de två största i bakgrunden. Det är Daniels paket till mig. Det blir lättare att öppna dom hemma här.

Meningen var egentligen att jag skulle åka hem torsdag morgon. Men så fick jag ledigt onsdag kväll vilket gjorde att jag kunde ge mig av en dag tidigare:)
Vilket nog var för allas bästa! Igår när jag kom till jobbet så var jag sjukt lost. Öpnnade och gjorde allt som jag skulle. Tog sedan en kopp kaffe och satt mig framför den öppna spisen och, belive it or not, somande. Jag vaknade till av att jah höll på att ramla av stolen och så tappade jag kaffekoppen i golvet. Senare på dagen lyckades jag dra igång brandalarmet också.
Så det känns som att det är dags att åka hem nu.
Hem och fira Jul med min fina underbara familj och min Daniel:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0