Hur lång tid tar det att förbränna en pizza?

Jag och Danne har haft en mysdag. I morse såg vi ikapp alla våra julkalender avsnitt. Sen tog vi oss en vända inom gymmet. Efte ratt vi svettast klart på maskingerna var det dags att svettas i batstun. Det är så bra med gemensamt spa på elexia, man kanske till och med kan dra dit och ta en öl innan förfest en fredag kväll:)

I vaje fall, vi var duktiga båda två idag och jag känner mig helt utmattad i kroppen vilket jag tror är ett bra tecken.
När vi kom hem så lagade vi pizza, med laga menar jag sätta ugnen på 270 grader och grädda pizzan i 4 min.
Historien bakom pizzan är ganska rolig. Dannes mamma kom med två halvklara pizzor från en pizzeria i västerås. Välinpackade och fina. Så vi har haft två "svensk-pizza-på-bordet-håll-tyst-ät-njut" moments. Så tänkte jag att det kanske var dumt att äta pizza efter träningen, men den fick ju liksom inte bli dålig. Jag tog mig själv på en shopping runda ännu en gång och hoppas på att pizzan shoppades bort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0