Herregud vilken dag

Igår hade jag nog världens värsta december dag!
Jag var helt slut efter att ha jobbat massa dagar i rad. Jag skulle äntligen få sova ut och så ringer min kollega
klockan 9 på morgonen och säger att jag måste hoppa in och täcka upp för honom på morgonen. Han satt nämligen fast på Arlanda i snöstorm. Hwo could blame him?
Med världens sämsta humör och med sömndruckna ögon steg jag upp och tog mig till jobbet.
Jag behövde inte stanna längre än 2 timmar så de gick ju greit.
Men sedan skulle jag ju jobba på kvällen och det blev lite utav en tokig afton.
Två började bråka och låg rullande på golvet vid baren. Allt jag kunde göra var att dyka in och dela på männen. Det gick faktiskt bra, folk hjälpte mig dessutom. Jag tror mest det var en chockande upplevelse. Stå och ansvara för tokigheter.. Men det är väl bara till att vänja sig. Fyllon kommer man alltid få handskas med i denna branschen.
Resten av kvällen spillde jag massa, tappade massa glas och kladdade en del.

Det var inte min dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0