dinner dinner

I söndags kom Daniels mamma på besök och som julklapp tog han ut henne på teatercafet - restaurangen till Oslos enda 5 stjärniga hotell. (Det är btw där Danne jobbar). Vi hade en underbar middag men mycket fin service. Vi fick Champagne och Ostron i baren innan vi satte oss till bords. Två underbara förrätter och en härlig huvudrätt. Men kvällens absoluta 1:a var att se Daniels mamma sitta och beundra och njuta. Hon uppskattade det verkligen. Så fint att se en mor vara stolt över sin son :)
När vi kom hem, lite runda om fötterna alla tre, somnade Danne framför tvn medens jag fick en underbar ansikts massage som skulle förebygga förkylning. Och jag tror faktiskt att den hjälpte för jag kände mig friskare dagen efter.

På måndags kvällen gick jag ut med Danne och hans vänner för middag på Nobilis. Garreth ska hem till Australien igen med sin flickvän. Det var helt enkelt en hejdå middag. Jag känner bara ett fåtal av de som var där men de strålade av känslor åt alla håll och kanter. Emetionell kväll.

Sen var det dags för jobb igen..
jobba jobba jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0