December morgon

Jag vaknade till doften av någonting bränt. Daniel kom in och pussade mig på pannan. Jag hade fruktansvärt svårt för att komm aupp i morse då Dannes element är sönder och det är 16 plus i sovrummet med -13 utanför...
Men jag tog mig upp och såg den fina frukosten pojken hade fixat åt oss.
Det visade sig bli en riktigt mysigt första december med både glögg & varm chocklad.
mackor, pepparkarkor, ägg och bacon. Sedan började vi följa våra kalendrar Sunes jul och Mysteriet på Greveholm.






Hoppas ni alla haft en mysig december dag som jag:)

Kommentarer
Postat av: mona

Vad mysigt det ser ut.Kul att ni laddar för julen.Jag ska försöka fixa en mysig jul till er här hemma.PUSS OCH KRAM

2010-12-02 @ 05:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0