Blubb blubb..

Idag gick vi upp allihop tidigt for att vara redo och klara att springa till farjan klockan 10.
Tjejerna skulle namligen dyka pa Cozumel och jag ligga och glassa pa stranden var det tankt..
Men nar vi val kom dit sa visste inte dykar folket pa andra sidan att dom skulle dyka direkt sa
dom fick vanta tills klockan 1 pa att dyka.. Under tiden gick vi alla runt och kikade in i alla mojliga butiker som dom hade dar.. Otroligt knas ibland.. menmen..
Nar tjejerna antligen var klara for dyk fanns det ju ingen strand pa den sidan av on som jag kunde ligga och
vanta pa sa jag bestammde mig helt enkelt for att aka tillbaka till Playa del Carmen och vanta pa strande dar istallet. Det trakiga var att behova vanta pa baten som gick kl 2. Vilket gjorde attjag inte var framme forran 3.
Det blev en sovtimme pa stranden och sen en dusch men tacos pa det! Mums!
Nu har tjejerna precis kommit tillbaka sa jag ska ga och prata med dom nu och se vad dom har varit med om!
Men det ryktades om en stor rocka och en skoldpadda..:)
..Kanske aven en liten Nemo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0