Sushi och kaffe!





Det blev en eftermiddag med först en matbit i form av sushi
och efter det en god kaffe latte, soya latte och latte mocca=)
En mysig sista svängom i byn.
Det känns så konstigt att imorgon åker vi.
Imorgon så flyttar jag helt seriöst hem ifrån Oslo.
Lägenheten som har varit ett hem för mig och mina vänner i snart
9 månader kommer till att säljas. Den kommer till att bli någon
annans hem nu... Troligtvis så blir grannarna glada för det,
men i alla fall! Ikväll blir det antagligen en enkel utgång med
Daniel och några av hans vänner. Sista kvällen...

Nu ska jag inte bli allt för känslig. Jag kommer ju
antagligen tillbaka till staden igen. I och för sig om typ
ytterligare 9 månader, men ändå.

Om 17 timmar lämnar jag Oslo...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0