Chill, men ont om tid..

Hej hej! ja denna veckan har verkligen varit slow...
Efter den arbetade helgen i Ulsteinvik, som jag snart ska publicera,
så har batterierna legat på lägsta nivå..

 Jag och Bella var ute och tog oss några öl i tisdags och firade vår inkomst=)
Nu är jag uppe i 85 sparade=) Så jag kommer lätt få ihop över 100 innan
vi far iväg på vår jorden runt resa. Jag längtar så jävla mycket verkligen!
Nu är det bara 2 månader kvar, så det är dags för mig att ta tag i lite viktiga
saker som vaccinationer och ointernationellt körkort och lite sådär..

Vi har ju fått jobba lite mer nu än vad vi trodde vi skulle få
i september så tiden till att söka lite resefakta och planera
försvinner lätt när man måste jobba helga dagarna..
Jaja det går säkert bra ändå=)
Känns bara som att man inte riktigt hinner räcka till...
Nu ska jag hem till Danne och fortsätta chilla med min
otroligt energilösa kväll.
Ha de, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0