Bye bye Oslo!




I fredags hade vi vår allra sista arbetsdag. Helt underbart att få lämna
alls slit bakom sig. Vi blev bjudna på tårta på jobbet. Jag och Bella fick en varsin.
På den ene stod det "Jessica Biltema" och på den andra "Bella Biltema".
Vi tog en mysig fika med bossarna, som även gav oss ett varsitt Rosé vin.
Tack Biltema, det har varit göy, men jag är glad för att få sluta.
Så just nu är jag arbetslös eller,
som jag väljer att kalla det, mellan två jobb.

I lördags hade vi ett party här hemma och vi fyllde upp vår lägenhet
ganska så ordentligt. För alla som var här..Tack för en grymt
bra kväll! Kunde inte ha blivit bättre! Kyss och Smek!



 

Tobbe fick i uppdrag att följe kvällen med vår videokamera. Och det gjorde
han. Bra jobbat Tobbe, vi skattade ganska gott åt videon i söndags=)

Efter vår grymma fest i lyan var det dags för en krogrunda!
Vi hamnade, ett stort gäng, på Yatzy. Det blev en riktigt bra
utekväll! Vi drack många goda drinkar och kanske till och med
den godaste strawberry daquirin jag smakat.









En lyckad kväll med andra ord!
Kyss och smek kvinnor och män!
Snart är det hejdå Oslo, det kommser kännas
konstigt att lämna byn nu faktiskt, men det är dags att gå
vidare och se världen..;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0