Rydd i garderob..


Jag har börjat packa upp mina grejer som inta var så jätte
fint nerpackade i mina lådor. Vilket resulterade i att det tog en jävla
tid att bara få upp allt i rätt hyllor, samtidigt som det rensades igenom.
Jag hittade även en massa gamla sommarklänningar som jag
för ett tag glömt bort och det var jätteroligt att pova dom..
Haha! Det mesta var gammalt, slängbart men jävligt kul att prova
igen. Så det gjorde jag..=)




Visst är det underbart, gamla älsklingar i dom unga åren, haha!
Man var ju cool då måste jag säga=)

Men en del av dom kommer jag fortfarande att behålla,
jag är trots allt kär i klänningar.

 


För övrigt så är jag inte riktigt klar med min städning. Det är ju inte
alltid så skoj och städa, man blir lätt distraherad av annat och då
är det svårt att ta upp arbetet igen. Jag har väl gjort ungefär hälften.
Så det är mycket rot kvar. Men det går bra=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0