Pios och fotbad!




Igår kväll så var det dags för Jessica att ge sin syster
sin födelsedags present, eftersom hon inte fått någon ännu.
Jag lovade Annica att eftersom jag inte var hemma och grattade
henne så skulle jag bjuda ut henne på middag när jag kom hem
och så blev det=)
Vi hade bokat bord på Pios klockan 19.00.
Vi gick dit efter att Annica haft sin prektik på Monique.
(Fan va kallt det är ute.) När vi väl kommit in och värmt våra
kroppar efter den korta, men väldigt kalla, promenaden
blev vi tilldelade ett bord nära fönsterna. Gissa om det var kallt?
 Kylan sipprade sig in genom glaset och vi satt och frös
i princip under hela måltiden. Men det gick bra för vi hade en
mysig kväll ändå. Jag åt fläskfilé och Annica tog ankbröst.
Och sen var det ju glass och ungsbakad annanas till efterrätt.
Mums mums...=)

När vi kom hem sen efter att ha åkt buss var vi så frusna att vi bestämmde
oss för att ta ett fotbad och dricka te. Detta gjorde vi framför Vänner i mjukis.
Man tar allt för sällan hand om sina fötter, så vi gjorde det grundligt.
Vi använde Mary Kay, tre steg. Så nu känns fötterna himmelska..;)
Ett verkligt bra avslut på kvällen måste jag säga..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0