Meningslösa söndag..




Oo ja det har det varit och nu är klockan mycket...
Jag har verkligen inte gjort mycket idag, förutom att
gå upp klockan 12 och åka till farmor för middag, vilket jag inte
kunde äta för att maten inte lydde tyngdlagen.
Och sen var det inte det allra roligaste att åka bil heller
när man är så bakfull att man inte vet om man vill leva eller dö.
Men det går bra. Jag har i varje fall återhämtat mig nu.
Jag valde att överleva och tur var väl det för på tisdag ska
Hallandsposten intervjuva mig och mina tjejer angående vår resa.
Det ska bli så skoj. Jag vet inte exakt hur stort det blir för det
är Bella som håller i dom tyglarna. Men det skulle antagligen bli
på ett par sidor i en bilaga som kommer ut på lördagarna, eller något sånt.
Och visst är väl det spännande!

Nähä nu tror jag det är dags för mig att sova lite till, som om
jag inte gjort det idag liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0