enchiladas, bio och öl...





Ja det var precis lika gott som det ser ut=)


Idag har det varit ganska händelserikt faktiskt.
Jag var och skulle vaccinera mig idag.
Hela 4 sprutor på ett och samma besök. Det känndes
presic som om jag var drog missbrukare och blev
pepprad med sprutor. Som tur var så var det inte så.
Jag tog Gula febern, Tvinrix, Japansk hjärnhinneinflammation och
en spruta mot något slag av sarmonella. Utöver det
fick jag recept på malaria tabletter och kolera.
Det känns som att det ska mycket till nu för att fälla mig;)
Jag är som ett vandrande vaccin, vill ni bli
friska så drick mitt blod.

I alla fall... dagen fortsatte och jag och syrran drog och
hälsade på våra kusiner som precis har köpt en kattunge.
En svart en och den heter Shadow, jätte söt.
Trots att jag inte är särskilt mycket utav en katt människa så
gillade jag detta lilla yrvädret.

Efter det så lagade jag och Annica Chicken Enchiladas till
hela familjen och det var smarrigt värre!
Ni skulle ha varit där om man säger så.

Ella min goda vän och granne kom på att hon hade två
gratisbiljetter till filmen "Gamer" som gick ut idag.
Hipp som happ så satt vi plötsligt på biosalongen med popcorn
i handen, och magen full av öl, i väntan på filmen.
...Jo, den var väl bra men man märkte så tydligt
att det var en grabba film.

Så för att sammanfatta har det gått bra..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0