Checklist

Nu är det dags att sätta igång med den stora - Att göra- listan och - Pack - listan.
Mycket ska checkas igenom. Man ska ha med kläder för alla väder (tro mig) och man
ska ha med sig all elektronik man kan tänkas behöva. Viktiga papper måste säkerhets
kopieras och samlas i en mapp. Planering över hur ekonomin ska skötar måste
övervägas. Hur förvaring av kort och värdehandlingar ska behandlas.
Vilka smycken som ska med eller inte, får man lov att ha med mer än två
klänningar? Hur mycket kommer jag verkligen att använda? Kommer jag behöva
Vitaminer och resorb? Hur ska jag lägga upp förvaringen på bästa sätt. Jag
måste ha ett system. Vad ska jag lägga i handbagaget och vad ska ner i väskan?
Det låter som bullshit problems men ni måste förstå att detta är mitt hem i 7 månader.
Jag måste ha ett system - Och just nu vet jag inte vart jag ska börja!

Men nu har jag i varje fall satt en fast överföring till Ica kortet varannan vecka.
Och med det kortet tar man ut pengar utan valuta kusrs avgifter och uttagsavgifter.
Det är ju helt kanon!
NU ska jag föröka få ordning på detta, resultat får ni snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0