Livsnjutare...

Snart så. Just nu sitter vi fortfarande och väntar på att få komma ifrån Sverige.
Så fort Sofie ringer så kan det vara dags för oss att dra.
Det är fortfarande mycket att göra, eftersom min kära vän Ella som så
innerligt ville vara hemma igår och ta det lungt. Övertalade mig till att
stanna hemma. Sen en timme senare ringer hon och meddelar att hon har ångrat sig och vill
ut. Jaha säger jag och känner mig torrast i världen. Jag hade inget sur efter party
överhuvudtaget. Men det var pet och tjat från alla håll så det blev ju en förfest
och en krogrunda. Vi hade det faktiskt ganska mysigt.
På kvällen så åkte vi hem till Ella och käkade fiskgratäng. Haha, inte vad alla
äter till natta mat. Men det var gott=)
Sen slaggade jag där. Idag vaknade jag vid 10 och då satt Ella och
kollade på Juno. Asså den filmen är så speciell. Juno är ju sten cool och hennes
granne som är pappan till barnet är en sån rolig mes. Vi gjorde en sallad och
slog sedan på en ny film - Och så kom Polly.
Därefter tog jag mig hem och käkade grillspett, kanske inte det vanligaste i dessa tider
men det var fan så gott. 

Nu är jag precis hemkommen ifrån Therese. Hon har skaffat egen lägenhet
och allt så jag kunde ju bara inte missa att hälsa på henne. 
Hon är verkligen en så skön person, det vill jag att alla ska veta. (Puss Nussi;) )
 Jätte kul att ta igen allt som hänt det senaste året. Danne, Tessans pojkvän,  var också
där. Alltid kul att träffa gamla klasskompisar=)
Tack för en musig kväll och tack för att ni fått mig äta min kroppsvikt på 3 timmar!
Danne din mammas smörgåstårta va jävligt god, så det var ju värt det.;)

Nu har jag fortfarande packningen hängande över mig.
Eftersom jag var ute igår så har jag varit bakfull och slö hela dagen.
Så att göra listan har ju inte sjunkit så värst mycket, men jag har i varje fall gått igenom
allt som ska med. Nu ska jag bara organisera det så att jag väl hittar det
jag behöver på resan. Det ska bli skönt att åka snart. Då börjar mina
7 månader som livsnjutare..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0