Free buckets + 12 timmar buss = Tung i huvudet!

Igar blev det lite fest! Vi hittade en liten pub som Bellas mamma hade tipsat om i for vag.
Det var happy hour och da kan man ju inte lata bli att ta den dar drinken pa kopet!;)
Det slutade med att vi stod pa en dansgolv pa en nattklubb pa stranden. Sjukt roligt!
Inte lite roligt nar vi skulle upp i morse dock. Redan klockan halv 7 skulle vi upp och aka buss hela dagen.
Men jag hann aterhamta mig med lite juice och en baguett. Som tur var fick vi sov bussar igen, sa javla skont att bara lagga sig ner med MP3n i pluggad. Man hamnar typ i buss koma. Det ar faktiskt ett javlig gott satt att fardas pa. Skonare an att aka vanlig buss och skonare an bil, for man kan verkligen lagga sig ner raklang och sova.

Vi kom fram till Sai-gon, eller Ho chi minh city om man valjer att kalla det sa, klockan atta. Vi har varit och kakat mexikanskt mat, borjar trottna pa bara nudlar och ris! Maste bryta av lite emellanat!
Vi bor billig i natt igen pa ett annu finare hotell. Det ar finast hittills och faktisk aven billigast hittills. Lite knas men det att ju inget att klaga over direkt!

Imorgon blir det utflykt till Cu chi tunnlarna, fran kriget. Det ska bli spannande!
Na nu e de sent och jag ar ap trott!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Annica och Mona

Hoppas att du har det bra! Jag lär mamma hur man kommenterar dina inlägg :)

2009-11-23 @ 19:26:15
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0