Välkommen i klubben Ella!

I helgen var det fest skulle man väl kunna säga.
Och efter en lång arbetsdag var detta väl uppskattat.
Ella frågade mig under kvällens gång hur det känns att vara 20.
Jag minns mig säga något i stil med; som att bli en dag äldre..

Party party! Kvällen startade i vår lilla lägenhet med ett glas champange
(som Jessica btw fick när hon fyllde 20, jag är en sån god vän=) )
Skål på er tjejer och Grattis Ella, du är inte längre en snorig tonåring utan en riktig kvinna ;)



Efter att ha stress fixat håret, nästan glömt påsen med alkoholen, var vi på väg.
Förfesten ägde rum hos några lagerarbetare från tjejernas jobb.
Där fanns en vattenpipa och vid vattenpipan satt jag..=)
och självklart Bella...



Haha...

Kvällen fortsatte men innan vår afton skildes åt så blev det
självklart ett litet moment på toaletten.
Hur man lyckas trycka in 4 personer, en toastol och en vask på
världens minsta toalett kommer för evigt
att vara tjejernas hemlighet!





Sirkus belv nästa och jag skulle väl vilja säga att det blev en hel del dansande.
Ella lyckades halka och stuka foten och slå upp hela knät. Hon var
hemma måndag, tisdag men i lördes kväll
dansade hon som en party queen.
Jag skulle vilja säga att hon svepte över golvet och tog sig upp på
högre nivåer än någon annan utav oss.
Och när jag säger nivå så menar jag vad jag menar..;)




Grattis på födelsedagen Ella, jag hoppas den blev vad du önskade..
Det är ungefär som att känna sig en dag äldre..;)

Love and Kisses!

Kommentarer
Postat av: emelie o sofie

sofie känner sig bort glömd!

2009-03-12 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0