Jahaja

Nu är jag hemma igen efter en arbetsdag, alltid en arbetsdag.
Idag hände någonting underbart! Jag slapp sitta i en kassa i flera timmar i sträck!
Man skulle kunna kalla det en "work break through" för att ha varit där i 3 veckor.
Egentligen är det ingen stor grej jag gör, men i mitt lilla ynkliga
liv gör detta min vardag.
Jag har delvis blivit "paus-avlösare" och ska antagligen få börja arbeta i
Informationen, som i princip håller koll på allt.
Jag är ju delvis bäst i världen så det är väl inte så konstigt ;)

Bellas mamma kom hit idag. Hon är här för att se hur vi har det. Vi har inte
haft några föräldrar här tidigare så detta ska bli en spännande helg.
Jag hinner tyvärr knappt uppleva den för det kommer bli work non-stop.
Sirkus imorgon kväll/natt sedan 10 timmar coop, och efter det
ytterligare en natt på Sirkus. Men det går bra, såklart =)
Man kan ju inte vara partypingla varje helg.

natti natti



P.S självklart saknade vi Sofie och Julia som inte kunde vara med oss
och festa i Lördags kväll. Men snart fyller även Sofie år så då drar vi med brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0